FAQ

KAN JEG SÆTTE MIT ABONNEMENT PÅ PAUSE ELLER SPRINGE EN MÅNED OVER?
Ja, dog kan vi kun gøre dette, ved at du opsiger dit abonnement. Når du gerne vil have kaffe igen, skal du blot logge på med dit brugernavn og adgangskode og tilmelde dig det abonnement du gerne vil have.

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN KAFFE?

Vi sender din kaffe afsted d. 5 i hver måned eller den første kommende hverdag.

KAN MAN FÅ ET KAFFEABONNEMENT SOM VIRKSOMHED?
Ja, både private og virksomheder kan benytte sig af vores abonnement. Dog tilbyder vi andre løsninger til virksomheder, som typisk har brug for lidt større mængder kaffe. Så kontakt os endelig, så finder vi en god løsning til jeres virksomhed.

KAN JEG OPGRADERE ELLER NEDGRADERE MIT ABONNEMENT?
Selvfølgelig kan du det. Når du logger ind på Min konto, kan du ændre dit abonnement, som du har lyst til. Ændringen vil være gældende fra næste betaling/ måned. Husk at viskal have ændringer 48 timer før næste betaling, for at vi kan nå og reagere.

KAN MAN BESTILLE ET ABONNEMENT, HVIS MAN BOR I UDLANDET?
Desværre tilbyder vi ikke at sende kaffeabonnementet ud af Danmark – endnu! På lang sigt vil vi meget gerne levere til andre lande, så tøv ikke med at sende os en mail, hvis du, eller nogen du kender, er interesseret i at få vores kaffe – så holder vi jer opdateret.

SKAL JEG BETALE FOR LEVERING?
Levering er ikke inkluderet i den månedlige pris. Vi lægger den lavest mulige omkostning på dit abonnement, prisen på fragten fremgår under oprettelse af abonnementet.

KAN JEG GIVE ET KAFFEABONNEMENT TIL EN ANDEN ELLER SOM EN GAVE?
Kaffe er altid en dejlig gave at give og især at få, så selvfølgelig kan du sende et abonnement til en anden 🙂 Vælg blot “Gi’ en gave” og du klar til at sammensætte en gave.